У зв’язку із посухою у провінції Західний Кейп Південно-Африканської Республіки, в м. Кейптаун виник дефіцит комунального водопостачання. У період з 01.02.2018 року місто обмежило використання побутової води до 50 літрів на людину на добу. Крім того, вживаються заходи для підготовки до повного припинення центрального постачання води мешканцям міста (станом на 13.02.2018 р. цей день відтерміновано до 04.06.2018 р.).
У цьому зв’язку, рекомендуємо громадянам України, які планують свої подорожі до м. Кейптаун та провінції Західний Кейп:
– заощаджувати воду і дотримуватись місцевих рекомендацій щодо використання води для туристів (http://www.capetown.travel/visitors/plan/save-like-a-local-how-visitors-can-help-during-cape-towns-drought);
– перевіряти веб-сайт місцевих органів влади м. Кейптаун(http://www.capetown.gov.za/Family%20and%20home/residential-utility-services/residential-water-and-sanitation-services/make-water-saving-a-way-of-life) на предмет актуальної інформації та інструкцій щодо водоспоживання;
– ознайомитись з Планом дій у зв’язку із нестачею води (http://resource.capetown.gov.za/documentcentre/Documents/City%20strategies%2c%20plans%20and%20frameworks/Critical%20Water%20Shortages%20Disaster%20Plan%20Summary.pdf) та визначити, як забезпечити себе і свою родину достатньою кількістю води.
У разі виникнення обставин, що вимагають негайного консульського реагування, громадянам України слід невідкладно звертатися до Посольства України в Південно-Африканській Республіці за номером телефону екстреної допомоги: (0027) 814806707, на адресу електронної пошти: [email protected] або на цілодобову «гарячу лінію» МЗС України: +38-044-238-16-57, адреса електронної пошти: [email protected].